вторник, 13 ноември 2012 г.

За Коледа{Картичка #2}

Здравейте, ето ме отново, и отново на Коледна тема :), че как иначе... Коледа си наближава и нищо, че остава още месец и половина, Дядо Коледа взе да ме навестява :) Амааа въобще не му се сърдя, че е подранил, напротив.... ако може да дойде още няколко пъти до Коледа ще е перфектно, но да не прекалявам... ;)
Готова е и поредната ми Коледна картичка... нали трябваше да използвам Коледната звезда, която ви показах в урочето :)



Ще я видите още в:
http://crazychallenge.blogspot.com/2012/11/cch-132-inside.html
http://wildorchidchallenge.blogspot.com/2012/11/challenge-63a-traditional-christmas.html

От мен за днес толкова... Гуш и мнооого усмивки :)

5 коментара:

  1. Страхотна картичка, Нуше! Много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна коледна картичка, Нуше! Много празнична и стилна!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна картичка, много стилна!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна коледна картичка с много стилна вътрешна декорация.
    Благодаря ти за участието в Крейзито!

    ОтговорИзтриване
  5. It's a beautiful card with a lovely inside. Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване

Всеки един коментар от Вас изключително много ме радва! Благодаря Ви, че отделяте от времето си за това!